Beskrivelse
Medlemmer som går på efterløn, invalidepension eller på pension direkte efter deres
ansættelse ved Tidebus Aalborg, kan forblive medlemmer af foreningen ved betaling af ½
kontingent, en gang årligt, efter generalforsamlingen.
Medlemmer som går på efterløn, invalidepension eller på pension direkte efter deres ansættelse ved Tidebus Aalborg, kan forblive medlemmer af foreningen ved betaling af ½ kontingent, en gang årligt, efter generalforsamlingen.
Medlemmer som går på efterløn, invalidepension eller på pension direkte efter deres
ansættelse ved Tidebus Aalborg, kan forblive medlemmer af foreningen ved betaling af ½
kontingent, en gang årligt, efter generalforsamlingen.